بیانیه کنشگران سیاسی و مدنی ایرانی خطاب به افکار عمومی جهان

هموطن عزیز!

با سلام و با آرزوی سلامتی و خوشوقتی

با بالا گرفتن تب حمله به ایران توسط جنگ‌طلبان، و به منظور کمک گیری از افکار عمومی جهانیان، از جمله ایرانیان،  و به منظور ایفا کردن نقشی هر چند کوچک در جهت خشونت‌زدائی و تلاش در پیشگیری از جنگ، بیانیه‌ای تهیه شده است که خدمتتان ارسال میدارم. این متن، از طرف هیچ گروه یا تشکیلات خاصی نیامده است و صرفا نامه‌ای است که  مخاطب آن نه قدرت، که افکار عمومی هستند.

چنانچه با کلیات این نامه مخالفتی ندارید و مایل به امضای آن هستید، لطفا هر چه زودتر برای من به آدرس ای‌میل ذیل پاسخی بفرستید تا اسم/امضای شما را به لیست اضافه کنیم

و یا اگر به هر  دلیلی مایل به امضا  نیستید، ولی کلیات این متن و یا حتی قسمتی از آنرا مناسب میدانید، در انتشار آن به بقیه هموطنان خود یاری برسانید. برای  توضیح بیشتر در بارۀ این بیانیه، فیلم کوتاهی تهیه شده است که میتوانید آنرا در آدرس ذیل مشاهده فرمایید.

هر کدام از ما می‌توانیم با ابتکار و خلاقیت، به سهم خود و در حد توان خود، در میهن و منطقه و حتی دنیا، خشونت‌زدائی کنیم و در جهت استقرار و استمرار مردمسالاری گامی هر قدر ظاهرا کوچک برداریم. بایسته است که جفای انفعال و کم‌کاری را به خود روا نداریم

با سپاس فراوان

علی صدارت

لینک مطلب در شبکه‌بندی‌های اجتماعی، برای: عضو شدن و دنبال کردن و مشترک شدن، رای‌دادن، ابراز نظر، پسندیدن، پیاده کردن، به دوستان خود ایمیل کردن، و…، و لطفا هم‌رسانی:

Discover more from رسانه‌های ملیِ همگانی به‌مثابه شاخه‌ چهارم دولت ❊سایت شخصی علی صدارت❊

Subscribe to get the latest posts to your email.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from رسانه‌های ملیِ همگانی به‌مثابه شاخه‌ چهارم دولت ❊سایت شخصی علی صدارت❊

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading

پیمایش به بالا