صلح با من شروع میشود-peace begins with me-آدمی دیگر بباید ساخت-تا تغییر نکنی نمیتوانی تغییر دهی-

صدارت: یک سال پیش در این روز چه شد! یک سال بعد چه خواهد شد؟ من می‌خواهم چه شود؟

یک سال پیش در این روز شاهد یک واقعه باور نکردنی بودیم.
از حالا تا یک سال بعد، و سال بعد در این روز می‌خواهم شاهد چه باشم؟
ژنرال‌های جنگ روانی صحنه‌های دلخراشی را از حمله حماس روایت کردند. بعد از گذشت یک سال، حال ثابت شده که قسمت اعظم آن روایت‌ها دروغ و جعل و تزویرهای جنگ روانی بوده است. در آن بقیه هم اغراق و زیاده‌گویی فراوان بوده است. با این تاریخچه، اعتبار اطلاعاتی که صهیونیسفر منتشر کرده و می‌کند، به طور جدی، و با ابعاد بی‌نظیری، از بین رفته است.
بودجه حمله ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ را کمتر از ۲۰۰هزار دلار تخمین زده‌اند. 
بودجه حمله ۷ اکتبر ۲۰۲۳ هنوز معلوم نیست.
روز ۷ اکتبر ۲۰۲۳ را تاریکترین روز برای اسرائیل از روز تاسیس آن خوانده‌اند. این حملات در زمان حکومت نتانیاهو که به «آقای امنیت» (Mr. Security!) معروف شده بود، انجام شد.
قابل توجه است که با هر محاسبه‌ای، ابعاد کیفی و کمی این هر دو حمله، در تاریخ این دو کشور، بی‌سابقه بوده‌اند. ولی بهتر است بگوییم تا به امروز بی‌سابقه بوده‌اند. چرا که باید واقعیت را بگوییم، و آن اینکه متاسفانه با دیدن صحنه‌های دلخراشی که از تجاوزات اسرائیل (که بدون پشتیبانی مالی، و تسلیحاتی، و البته بدون پشتیبانی رسانه‌ای صهیونیسفر، به‌خصوص امریکا کاملا غیرممکن است) شاهد بوده‌ایم، چطور می‌توان انتظار داشت که جوانان غزه رادیکالیزه نشوند، و حملاتی بزرگتر از ۱۱ سپتامبر و ۷ اکتبر را مدیریت نکنند؟ آیا چشمان نزدیک‌بین سلطه‌سالاران می‌تواند این واقعیت ساده را ببیند؟ و آیا آنها، حتی به دلایل خودخواهانه، از ادامه این تجاوزات خودداری خواهند کرد؟

صدارت: یک سال پیش در این روز چه شد! یک سال بعد چه خواهد شد؟ من می‌خواهم چه شود؟ بیشتر بخوانید »