صدارت- در این دوران خطیر، رویکرد من به کدام سو باید باشد؟ معیار چیست؟
…ضوابط دوگانه و تبعیضها و نگاه از بالا به پایین سلطهگرانهٌ امریکا ادامه دارد!
به علت ادامه عقدهٌ حقارت و خودکوچکبینی و سلطهپذیری مقامات و سران کشورهای منطقه، ضوابط دوگانه و تبعیضها و نگاه از بالا به پایین سلطهگرانهٌ امریکا ادامه پیدا کرده است!
تنگه هرمز ایران در مقابل تنگه اقتصادی-مالی-پولی-بانکی امریکا و شرکا: ترامپ بر مسدود کردن غیرقانونی فعالیتهای اقتصادی ایران – کنترل کردن قانونی هرمز (تنگه اقتصادی-مالی-پولی-بانکی در مقابل تنگه هرمز) حساسیت زیادی دارد!
احتمال بر هم خوردن و شکست مذاکرات زیاد است،
بسیاری از خواستههای امریکا از ایران غیرقابل بازگشت است، ولی اکثر تعهدات امریکا قابل لغو هستند،
داستان «مکانیسم ماشه» یا «اسنپ بک» در این مذاکرات چه خواهد بود؟
رژیم اسرائیل، بهخصوص نتانیاهو، از زوایای مختلف تلاشهای فراوانی برای شکست مذاکرات، و ادامه جنگ و تجاوز انجام میدهد. صهیونیستها در دنیا، از جمله صهیونیستهای مسیحی، به خصوص در امریکا هم در همین تلاش هستند…
… در شرایط موجود، مهمترین دستآوردی که ایران میتواند داشته باشد، کنترل کامل تنگه هرمز است! امیدواریم مذاکره کنندگان در احقاق حقوق و تامین منافع ایران و ایرانیان، از خود بیکفایتی نشان ندهند.
تنها راه حل بحرانها، فشار امریکا بر رژیم اسرائیل برای بازداری از ادامه جنگها و بیثباتیسازی و خشونتگستری در منطقه است. تنها و تنها و تنها عاملی که میتواند باعث شود ترامپ رژیم اسرائیل را از این همه تجاوزهای آشکار باز دارد، فشار افکار عمومی دنیا، از جمله مردم امریکا است. بدون شک نقش ما مردم ایران در تاثیرگذاری بر افکار عمومی، نقش هر کدام از ما به سهم خود و به نوبه خود، در این دوران خطیر، بسیار مهم و حیاتی است. امیدوارم این وظیفه را دریابم!
باید از خود پرسید: رویکرد من به کدام سو باید باشد؟ به سوی قدرتها و خشونت؟ و یا به سوی مردم و حقوق؟
باید از خود پرسید: در این دوران خطیر معیار رویکرد چه باید باشد؟ خشونت و تبعیض و تجاوز و اصالت قدرت؟ و یا حقوق و کرامت و منزلت انسانها؟
صدارت- در این دوران خطیر، رویکرد من به کدام سو باید باشد؟ معیار چیست؟ بیشتر بخوانید »









