همه کس میتواند به سهم خود، با ابتکار، در پیشگیری از جنگ و خشونت نقشی داشته باشد

1304730_6_68cd_adam-ferguson-a-photographer-for-vii-mentorبررای پیشگیری از جنگ و خشونت، که ساده‌ترین بهانه است در دست رژیم ولایت فقیه برای سرکوب و ادامۀ بقای خویش، هر شخصی، چه شخصیتهای سیاسی و چه همۀ افراد “غیر فعال سیاسی” می‌توانند نقش داشته باشند. باید از کارهائی که بسیار عملی و براحتی قابل اجرا  هستند سخن به میان آورد که همه کسانی که مخالف جنگ هستند، بتوانند بنا بر توان و سلیقۀ خود، در جلوگیری از جنگ و خشونت و خونریزی، نقش شهروندی خود را ایفا کنند. 

با توجه به نقشی که رژیم اسرائیل در منطقه دارد، جنگ‌افروزان میخواهند از این مدت کم باقیمانده به انتخابات امریکا بهره جسته و برای ایجاد بحران و تنش استفاده کرده، و به مام وطنمان ایران تجاوز کنند. 

در یک جنبش خود جوش مردمی خشونت‌زدا، از جمله در فضای مجازی، تک تک افرادی که مخالف جنگ هستند، میتوانند با استفاده از وسایلی که به راحتی و بطور روزمره در داخل و خارج ایران، در اختیار همگان است، استفاده کرده و به سهم خود و در حد توان خود به کاهش خطر جنگ کمک کنند. 

مصاحبه را در زیر بشنوید

[soundcloud width=”600″ height=65 params=”auto_play=false&show_comments=false&color=FF5500″]http://soundcloud.com/a-banisadr/sedarat-91-06-30[/soundcloud]
لینک مطلب در شبکه‌بندی‌های اجتماعی، برای: عضو شدن و دنبال کردن و مشترک شدن، رای‌دادن، ابراز نظر، پسندیدن، پیاده کردن، به دوستان خود ایمیل کردن، و…، و لطفا هم‌رسانی:

Discover more from رسانه‌های ملیِ همگانی به‌مثابه شاخه‌ چهارم دولت ❊سایت شخصی علی صدارت❊

Subscribe to get the latest posts to your email.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from رسانه‌های ملیِ همگانی به‌مثابه شاخه‌ چهارم دولت ❊سایت شخصی علی صدارت❊

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading

پیمایش به بالا