صدارت- هویت و کارنامه‌ خادمان و خائنان به مردم، در رابطه با سلطه‌سالاران و توازن قوا مشخص می‌شود

علی صدارت– هویت و کارنامه‌ خادمان و خائنان به مردم، در رابطه با سلطه‌سالاران و توازن قوا مشخص می‌شود

تاریخ تولید و انتشار: ۵ تیر ۱۴۰۲ = 26-06-2023 دوشنبه

❊❊❊ گزارش، بررسی و ارزیابی رویدادها ❊❊❊

گزارش، بررسی و ارزیابی رویدادها

سکوت تو، انفعال ما، کم کاری من = خود را شریک جرم تجاوزها به حقوق بشر کردن!

میزان سکوت و تحمل امروز ما مردم است که میزان خشونت‌های فردا را پیش‌بینی میکند!

به هر میزان که ما تجاوزها به حقوق را امروز تحمل کنیم، به همان میزان فردا ابعاد کیفی و کمّی خشونت‌های رژیم بیشتر خواهد شد!

مطلب را به شکل صوتی، در👇همین‌جا👇بشنوید:

اطلاع‌یافتن و اطلاع‌دادن، حقی از حقوق بشر است

حقوق‌مدارتر شدن و حقوق‌مدارتر کردن، از پیش‌نیازهای برپایی و پویایی یک جامعه مردمسالار است. 

یک راه آسان برای مشارکت در ساختن سرنوشتی خوب و خوب‌تر در اینجا برای شما فراهم شده است: 

لینک مطلب در شبکه‌بندی‌های اجتماعی، برای: عضو شدن و دنبال کردن و مشترک شدن، رای‌دادن، ابراز نظر، پسندیدن، پیاده کردن، به دوستان خود ایمیل کردن، و…، و لطفا هم‌رسانی:

❊❊❊

مطلب را به صورت تصویری در این‌جا ببینید و در هم‌رسانی مشارکت بفرمایید:

اینستاگرام

 https://www.instagram.com/p/CuDek4tArpB/

یوتیوب

 https://www.youtube.com/watch?v=Z3OEQ69VlP4 

 

❊❊❊

مطلب را همچنین می‌توانید به شکل صوتی، در رسانه‌های ذیل بشنوید و در هم‌رسانی مشارکت بفرمایید:

پادکست

https://open.spotify.com/episode/5MMoeof6btqu6mFq78aIsh 

اسپاتیفای

https://open.spotify.com/show/4qgBbjUS5XyqFQ0RL1wdh9

کست‌باکس

https://castbox.fm/episode/صدارت%E2%81%A0–هویت-و-کارنامه%E2%80%8C-خادمان-و-خائنان-به-مردم،-در-رابطه-با-سلطه%E2%80%8Cسالاران-و-توازن-قوا-مشخص-می%E2%80%8Cشود-id3317800-id607799628?country=us

https://castbox.fm/channel/علی-صدارت-id3317800?country=us

 

تلگرام

https://t.me/sedaratMD/2141 

https://t.me/sedaratMD/2142

واتساپ

در واتساپ با شناسه: 

علی صدارت-نظر، خبر، تحلیل

با آدرس:

https://chat.whatsapp.com/IT11IqMZ44v9L62gPRghhu  

 فیس‌بوک : 

پروفایل:

https://www.facebook.com/ali.sedarat.75/posts/pfbid0oWzWVy5CGS53npMaRDq726LzFumoCQ3mQX1VfRwYiPFjdjjznvHAJUR2pK2qjggtl 

صفحه:

https://www.facebook.com/Sedarat57/posts/pfbid02RxKNb2b6zCq7g27NqsZYwopnxymw4NeaZnBhHeS6mtF2LmSf5C4shbAfXhSDNurCl

آدرس مطلب در سایت (لطفا با اشتراک این لینک، ما را در هم‌رسانی همراهی بفرمایید):

https://alisedarat.com/1402/04/05/11411/

❊❊❊

نگاهی تحلیلی به «کودتا» یوگنی پریگوژین Prigozhin فرمانده گروه واگنر روسیه در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳…

…و گریزی به پرتغال، امریکا (کارتر و ترامپ) و ایران

سایت بصیرت سپاه پاسداران: «همانطور که در ایران، شایعات مربوط به ایستادن ارتش در کنار جنبش زن زندگی آزادی منتشر می‌شد، در روسیه نیز اخبار پیوستن بخش‌هایی از ارتش به واگنر» منتشر شد.

«انقلاب جمهوری» در ۲۵ آوریل سال ۱۹۷۴ میلادی توسط افسران جوان پرتغالی در شهر لیسبون واقع شد، که منجر به پایان دادن به حکومت دیکتاتوری در آن کشور که سالازار بنیان‌گذار آن بود گردید. در آن زمان، ارتشیان منقلب شده، به همراه مردم و در کناز آن‌ها، زمینه گذار خشونت‌زدا، از دیکتاتوری به مردمسالاری را فراهم کردند. بعد از آن هم، قوای لشکری، در قدرت سیاسی نماندند و برای دفاغ از هموطنان و مرزهای وطن، به پادگان‌ها بازگشتند.

…کارتر: ژانویه ۱۹۷۷-۱۹۸۱

دوران مبارزات انتخاباتی کارتر از بعد از استعفای نیکسون، در سال‌های ۱۹۷۵-۱۹۷۶ و دوران ریاست جمهوری وی از ژانویه ۱۹۷۷-۱۹۸۱، با تکیه بر حقوق بشر و نفی فساد و خشونت و جنگ و خونریزی… پاک‌سازی و اخراج پرسنل اطلاعاتی-امنیتی-نظامی-انتظامی که وابسته به نیکسون و مواضع وی بودند…

…طرح نگهداری رژیم ولایت مطلقه پهلوی، با محمدرضا، و اگر نشد با شورای سلطنت و یا رضا، و اگر نشد با بختیار…

…توهینهای شاپور بختیار به ارتش ایران…

…ترامپ در مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ و  جنگ روانی ترامپ و شرکا علیه مردم با بحران‌آفرینی و بی‌ثبات‌سازی، و زمینه‌سازی برای کودتا با حمله به کنگره امریکا…

کالین پاول که سابقه ۳۵ سال خدمت در ارتش، ریاست ستاد نیروهای مسلح، مشاور امنیت ملی، و وزارت خارجه امریکا را دارد، ساعت ۶ شب ۷ژاتویه۲۰۲۱ یک روز بعد از حمله به کنگره (۶ژانویه۲۰۲۱) در مصاحبه زنده خود با Wolf ولف BLITZER بلیتزر CNN به وضوح گفت:

سوال: شما فکر می‌کنید دشمنان خارجی ما (…ایران،…) که این صحنه‌ها را می‌بینند [فیلم‌های حمله به کنگره آمریکا که به طور زنده در سراسر دنیا تماشا می‌شد] چگونه فکر می‌کنند؟

جواب پاول: آنها با اشتیاق فراوان تماشا می‌کنند و باور نمی‌کنند ما این کار را در مورد خودمان انجام دادیم.

توضیح اینکه روشهای جنگ روانی که امریکا برای سلطه‌گری بر کشورهایی مانند ایران بکار برده و میبرد را ترامپ برای سلطه‌گری بر جامعه سیاسی و مدنی امریکا بکار برد که مورد اعتراض و تعجب پاول و بولتون و… قرار گرفت. یکی از اولین روشهای تخریبی جنگ روانی ترامپ در سال‌هایی که منجر شد به مقام ریاست جمهوری برسد، انتشار سواطلاعات در مورد اوباما بود که می‌گفت او مسلمان است،… و در امریکا بدنیا نیامده، و در نتیجه نمی‌تواند رئیس جمهور بشود.

Removing Trump from Office; Interview with Former U.S. Secretary of State Colin Powell; Colin Powell: “I Just Want Trump Out of Office”; U.S. Capitol Police Chief Resigning After Deadly Riot; Sources: House Dems Eye Quick Impeachment Vote If Pence Rebuffs Attempt to Remove Trump from Office. Aired 6-7p ET

http://transcripts.cnn.com/TRANSCRIPTS/2101/07/sitroom.02.html

Aired January 7, 2021 – 18:00   ET

BLITZER: I want to put your secretary of state hat on.

POWELL: We have to be careful.

BLITZER: Yes, you have got to be really careful. 

Let me put your secretary of state hat on for a moment. Today, the House speaker, Nancy Pelosi, said all of President Trump’s many gifts — of all of this many gifts to Vladimir Putin, yesterday, she says, was the biggest gift. 

You’re the former secretary of state. How do you think foreign adversaries, whether the Russians, the Chinese, the North Koreans, the Iranians, Venezuela, what they’re seeing here in the United States? They’re watching all of this unfold. And people are watching us right now all over the world. 

How are they reacting to this? 

POWELL: They’re watching with great interest, and they can’t believe we have done this to ourselves. So, that’s the gift for Mr. Putin, who I know quite well. 

We like to pick on them and say they’re doing things wrong or bad or they’re not good. 

[18:30:03]

Wagner Group’s chief: Prigozhin 

جون ۲۰۲۳ گروه واگنر و ولادمیر پوتین روسیه

همه این رسانه‌های حکومتی سخنان روز شنبه ولادیمیر پوتین را درباره «خیانت» گروه واگنر، و پس از آن اظهارات رمضان قدیروف، متحد پوتین و رئیس منطقه خودمختار چچن، را مبنی بر آمادگی سربازان چچنی برای سرکوب شورشیان واگنر، به شکل گسترده‌ای منتشر کردند.

پس از آن، سایت بصیرت، وابسته به نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، در یادداشتی با عنوان «جنگ ترکیبی علیه ایران، روسیه و چین»، با اشاره به اینکه «روسیه در روز شنبه با یک شورش از سوی گروه نظامی واگنر مواجه شد»، مدعی وجود «شباهت‌های رویدادهای روسیه» به اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ در ایران شد و نوشت: «دولت‌های غربی در حال پیاده‌سازی سناریوهای یکسان در دو کشور هستند.»

سایت بصیرت سپاه پاسداران: «همانطور که در ایران، شایعات مربوط به ایستادن ارتش در کنار جنبش زن زندگی آزادی منتشر می‌شد، در روسیه نیز اخبار پیوستن بخش‌هایی از ارتش به واگنر» منتشر شد.

سایت بصیرت در ادامه با بیان اینکه «گروه واگنر، با وجود وابستگی‌های مالی، تسلیحاتی و لجستیکی به ارتش روسیه، توانایی جدی مقابل ارتش این کشور را ندارد و نمی‌تواند شورشی را به نتیجه برساند»، تاکید کرد که «با این حال، صرف درگیری ارتش روسیه در جبهه داخلی، حتی اگر برای چند ساعت»، به نفع مواضع اوکراینی‌ها بوده است و از این گذشته، «تبحر واگنر در جنگ‌های چریکی و شهری» می‌توانست خسارت‌های مهمی برای روسیه به بار ‌آورد و به همین دلیل هم پوتین آن را «خیانت» نامید.

سایت بصیرت همچنین افزود، «آنچه در روزهای اخیر در روسیه، و در سال گذشته در ایران رخ داد، احتمالا در ماه‌ها و سال‌های آینده به چین و دیگر قدرت‌های نوظهور هم می‌رسد» و «در بهترین تعبیر، یک جنگ ترکیبی» است که برای «تضعیف و حتی سرنگونی حریف» با استفاده از ابزارهای مختلف طراحی شده است.

لینک مطلب در شبکه‌بندی‌های اجتماعی، برای: عضو شدن و دنبال کردن و مشترک شدن، رای‌دادن، ابراز نظر، پسندیدن، پیاده کردن، به دوستان خود ایمیل کردن، و…، و لطفا هم‌رسانی:

Discover more from رسانه‌های ملیِ همگانی به‌مثابه شاخه‌ چهارم دولت ❊سایت شخصی علی صدارت❊

Subscribe to get the latest posts to your email.

1 دیدگاه دربارهٔ «صدارت- هویت و کارنامه‌ خادمان و خائنان به مردم، در رابطه با سلطه‌سالاران و توازن قوا مشخص می‌شود»

  1. بازتاب: علی صدارت– هویت و کارنامه‌ خادمان و خائنان به مردم، در رابطه با سلطه‌سالاران و توازن قوا مشخص می‌شود: | اشتراک eshtrak

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

Discover more from رسانه‌های ملیِ همگانی به‌مثابه شاخه‌ چهارم دولت ❊سایت شخصی علی صدارت❊

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading

پیمایش به بالا